Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI Incl. BTW | Pano | HUD | H/K | IQ Lichten

€ 38.745,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-10-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.366 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 8 2.0 TSI GTI Incl. BTW | Pano | HUD | H/K | IQ Lichten


€ 38.745,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-10-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.366 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam C Gallery Exclusive
Contactpersoon Cris de la Torre Diaz
Adres George Marshallweg 7
Postcode 1689 ZS
Plaats Zwaag
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cgalleryautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

MC: 7775

Een Auto. Met een hoofdletter, zoals ze dat in Duitsland doen. Volkswagen, das Auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. Comfortabel houvast krijgt u van het verwarmd stuurwiel. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter horen tot de voorzieningen op deze auto.

Wat ook opvalt, is de strakke en overzichtelijke informatie die het digitale dashboard levert. Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Ook is de Volkswagen uitgerust met: dashboard met spraakbediening, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie en electronic climate control.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Jachtvliegers weten het al jaren: belangrijke info projecteer je in je zichtveld zodat je je hoofd niet meer hoeft te draaien. De hier aanwezige head-up display doet precies hetzelfde! In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. U bent mede dankzij forward collision warning system, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

C-Gallery Exclusive levert deze auto met voorwaarden zoals standaard 1 maand garantie, poetsbehandelin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie