Volkswagen Golf Cabriolet 1.2 TSI, Carplay, Navigatie, Cruise LENTESHOW
€ 15.999,-
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.899 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.899 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ocassion Centrum Heeze |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 31 |
Postcode | 5591 JL |
Plaats | Heeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51398853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ocassioncentrum-heeze.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2011 - jan 2016
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
De directe rijklaarprijs zonder inruil is 15.999! Voor dit bedrag heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. De showroom vraagprijs van deze auto is 16.950 dus als u niets inruilt dan wordt u een korting verleend van 951 euro! Deze sportieve, betrouwbare en zeer goed onderhouden Volkswagen Golf Cabriolet Bluemotion is een Nederlandse auto met Nationale Auto Pas van de 2e eigenaar en is APK gekeurd t/m 8 januari 2025! Deze Golf cabrio is verder uitgerust met de soepele, 105 Pk sterke 1.2 TSi motor en is oa voorzien van audiosysteem met bluetooth, 16" lm velgen, navigatie, parkeersensoren voor en achter, cruise control, aplle carplay/android auto en geregelde airco!
= Bedrijfsinformatie =
Vanaf vrijdag 3 t/m vrijdag 31 mei houden wij weer onze jaarlijkse lenteshow! Tijdens deze Lenteshow zijn al onze auto's weer extra scherp geprijsd zonder inruil! En hopelijk werkt het weer ook eens een keertje mee, zodat we ook letterlijk van een Lenteshow kunnen spreken! HEMELVAARTSDAG GESLOTEN!!
Wij bieden deze auto aan inclusief een minimaal 3 maanden geldige apk (bij minder dan 3 maanden apk wordt de auto gratis voorzien van een nieuwe apk keuring!). De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Afleverpakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan (zie onze website!). Wij kunnen ter plekke auto's te naam stellen, uw oude auto vrijwaren en ook kunt u bij ons pinnen!! WIJ ADVERTEREN MET SCHERPE, VASTE MEENEEMPRIJZEN!! Natuurlijk is het ook mogelijk om uw auto in te ruilen!! Stuur (liefst via de mail!) ons de gegevens van uw auto zoals kenteken en km stand, geef de technische en uiterlijke staat goed door, en stuur foto's mee dan maken wij voor u een vrijblijvende offerte! U bent van harte welkom om eens een kijkje bij ons te nemen! Let op! Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.