Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business 116PK 1e-Eig, Keurig-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Navigatie/Apple-Carplay/Android-Auto, Parkeersensoren-V+A, DA
€ 13.890,- incl. BTW
Bouwjaar | 12-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.504 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Business 116PK 1e-Eig, Keurig-Onderh, 12-Mnd-BOVAG, NL-Auto, Navigatie/Apple-Carplay/Android-Auto, Parkeersensoren-V+A, DA
€ 13.890,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 146.504 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 296- 300 |
Postcode | 2394 CG |
Plaats | Hazerswoude Rijndijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanschie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Deze auto word geleverd met 12 maanden BOVAG garantie en 12 maanden Pechhulp door heel Europa.
Deze auto is uitgerust met een distributieriem, voor de riem staat geen vervanging termijn.
Na 240.000 km dient de riem wel elke 30.000 km te worden gecontroleerd.
Gebouwd voor liefhebbers van autorijden, deze Volkswagen Golf Variant levert sportieve prestaties en onafgebroken rijplezier. Het is een auto met 146503 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2019. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. De massagefunctie doet daar nog een schepje bovenop. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleert u uiteenlopende functies, ook op afstand. Het hoogwaardige audio-installatiesysteem is geïntegreerd met het navigatiesysteem met harde schijf. Via bluetooth en usb-aansluiting beluister je podcasts en je persoonlijke playlists. En ook de radio is helemaal van nu, met DAB+. Ook over uw schouder ziet u onderweg niet alles wat er aan de achterzijde gebeurt. Daarom heeft deze Volkswagen Golf Variant een achteropkomend verkeer waarschuwing. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, audiobediening
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.