Volkswagen Golf 5-DRS 1.5 TSi 96kW Highline Bns NL-auto met o.a. panoramadak, massage, LED koplampen, navi, stoelverwarming, etc.

€ 20.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-02-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.965 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf 5-DRS 1.5 TSi 96kW Highline Bns NL-auto met o.a. panoramadak, massage, LED koplampen, navi, stoelverwarming, etc.


€ 20.000,-

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.965 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EDA de Heus B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harnaschdreef 9
Postcode 2635 BT
Plaats Den Hoorn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 2618181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.edaheus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 179 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.210 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Tw, antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Rijklaarprijs basispakket: Inclusief netjes schoonmaken binnen / buiten, technische controle, vloeistoffen op peil, minimaal 6 maanden APK en tenaamstellingskosten

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Schitterende en complete Volkswagen Golf Highline met fijne 1.5 TSi 4-cilinder motor met 131pk en 6 versnellingen in de mooiste kleur Oryx White Pearl-effect (speciale lak). Origineel Nederlands en voorzien van o.a. full-LED koplampen, alcantara bekleding met sportstoelen, glanzend zwarte lichtmetalen velgen, LED achterlichten met dynamische knipperlichten, elektrisch bedienbaar glazen panoramadak, navigatie (net nieuwe software), stoelverwarming, etc., etc. Onze prijs is helemaal rijklaar inclusief netjes schoonmaken van binnen en buiten (wassen / stofzuigen), technische controle (incl. vloeistoffen op peil), tank minimaal 1/4 vol, minimaal 6 maanden APK en tenaamstellingskosten (Rijklaarprijs Basis). Eventueel kunt u de auto ook aanschaffen inclusief 12 maanden BOVAG garantie en raden u dan ook aan te kiezen voor ons full-service afleverpakket. Voor een meerprijs van € 795,00 leveren we deze auto professioneel gepoetst (pakket basis) af inclusief benodigde onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant, 12 maanden mobiliteitsservice (hulp bij pech onderweg), minimaal 12 maanden APK, halve tank brandstof en 12 maanden BOVAG garantie. Inruil is mogelijk!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie