Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218PK PHEV GTE Business DSG | Navi | LED Matrix | Stoelverwarming | Parkeerhulp | ERGO Stoel | Getint Glas |
€ 26.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 13-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 86.552 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI 218PK PHEV GTE Business DSG | Navi | LED Matrix | Stoelverwarming | Parkeerhulp | ERGO Stoel | Getint Glas |
€ 26.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 86.552 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pon Center Utrecht Volkswagen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Landzigt 22 |
Postcode | 3454 PE |
Plaats | De Meern |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6007000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.poncenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.659 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 28 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Muntstad DasWelt afleverpakket:
- Gratis 130 puntencheck
- Gratis poetsbeurt
- De eerste 6 maanden of 10.000km onderhoudsvrij
- Muntstad garantie 12 maanden + Bovag garantie
- Bovag 40-puntencheck
Dit afleverpakket bevat: Das WeltAuto; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Muntstad garantie 12 maand (12 maanden garantie); Nieuwe APK
Officiële merkdealer
Pon Center is jouw officiële dealer van Volkswagen.
Onze service en diensten
Onze dienstverlening stopt niet met de aanschaf van jouw auto. Wij zijn je ook graag van dienst met financiering, verzekering, private- of zakelijk lease. In onze 9 werkplaatsen kan je terecht voor service- en reparatiewerkzaamheden, maar met onze service op locatie komen we ook graag naar jou toe. Daarnaast kan je ook bij ons terecht voor autoverhuur of schadeherstel.
Kwaliteit en zekerheid
Bij Pon Center kies je voor kwaliteit en zekerheid.
- Al onze occasions zijn zowel optisch als technisch grondig geïnspecteerd voordat ze te koop worden aangeboden.
- Onze auto's worden standaard afgeleverd met 12 maanden BOVAG-garantie.
- Pon Center geeft je ook de mogelijkheid om voor extra zekerheid te kiezen in de vorm van het Pon Center Premium Pakkket: o.a. een onderhoudsvrij garantie voor de eerste 6 maanden (Max. 7.500km).
- Minimaal 12 maanden geldige APK.
- 4 jaar garantie op onze nieuwe auto's.
- Transparante all-in prijzen.
Persoonlijke hulp
Onze verkoopadviseurs helpen je graag bij het maken van de keuze die het beste bij jou past. Wij zijn iedere dag van 9 tot 21 uur online bereikbaar via WhatsApp en kunnen je zelfs een gegarandeerd inruilvoorstel doen. In de laatste afbeelding van deze auto vind je een QR-code waarmee je rechtstreeks WhatsApp-contact legt met één van onze verkoopadviseurs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.