Volkswagen T-ROC 1.0 TSI Life 110pk, Climate, Carplay, Led, 16 Lichtmetaal.
€ 23.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.683 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.683 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Totaal Service Pluim |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Ambacht 35 |
Postcode | 6931 EZ |
Plaats | Westervoort |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3118282 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | atspluim.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 182 x 158 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.201 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO2-uitstoot: 124 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze Volkswagen T-Roc komt uit 2022, werd geleverd van 16-02-2022 tot 12-03-2024 en kostte toen € 32.790,-. Deze geïmporteerde personenauto staat nog niet op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 81 kW (110 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1201 kg. De APK is geldig tot 06-12-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Zeer mooi en netjes onderhouden.
Voor vragen of een proefrit kunt u altijd bellen of mailen.
Telefoon: 026-3118282
Mobiel: 0651703186
0631949519
Website: www.atspluim.com
Email: atspluim@gmail.com
Openingstijden maandag t/m vrijdag van 07.30 tot17.30 Zaterdags 09.00 tot 12.30
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Roc | Deugdelijk vervoer
Elektrische auto's. Zelfrijdende functies. Slimme assistenten. Het zijn allemaal mooie ontwikkelingen, maar niet iedereen zit er op te wachten. Sommigen willen een conventionele auto met vertrouwde techniek en zo min mogelijk bemoeizuchtige elektronica. De Volkswagen T-Roc is een voorbeeld van dergelijk degelijk vervoer zonder poespas. Maar blijft het dat ook na de verjongingskuur voor modeljaar 2022?
De Volkswagen T-Roc is op ieder vlak ingehaald door de ID.4. Daarom speelt de T-Roc vanaf 2022 juist in op een vertrouwd en deugdelijk karakter met moderne doch conventionele techniek.
Plus
- ruim en praktisch
- prima weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen T-Roc is sinds 2017 op de markt. Sinds die tijd is de (auto)wereld veranderd en heeft Volkswagen vele andere modellen op de markt gebracht. Op technisch vlak is de T-Roc ingehaald door de Volkswagen ID.4 die hetzelfde kost en op de koop toe ook nog eens ruimer is, beter rijdt en voordeliger is in gebruik.
Toch ziet Volkswagen nog een toekomst voor de T-Roc, want niet iedereen is gediend van moderne fratsen. Omdat Volkswagen niet of nauwelijks investeert in verbrandingsmotoren, zijn de bestaande motoren slechts verfijnd. De vooruitgang zit voor de T-Roc in de uitrusting, de veiligheidsvoorzieningen en de aankleding van het interieur. Zo is de T-Roc wel bij de tijd, maar niet innovatief. Kortom: nog meer dan voorheen biedt de T-Roc vertrouwd en deugdelijk vervoer.