Volvo XC60 2.0 Recharge 350PK T6 AWD Plus, Harman/ Kardon, Leer prijs ¤76.570,-

€ 68.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-04-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Volvo XC60 2.0 Recharge 350PK T6 AWD Plus, Harman/ Kardon, Leer prijs ¤76.570,-


€ 68.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bruins
Contactpersoon Leon Legtenberg
Adres Torenlaan 8
Postcode 7559 PJ
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2777708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobruins.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Constructiedatum: 2024-04-01

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 78 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Accu: 19 kWh
Accu laden: compleet vol in 1 uur en 4 minuten

Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
CO2-uitstoot: 24 g/km
Energielabel: A

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 19-04-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (24 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Betrokken bij een ongeluk: nooit

Opties




Standaard Opties




achterbank in delen neerklapbaar, achterbank verwarmd, achteropkomend verkeer waarschuwing, achterruitverwarming, achteruitrij assistent, achteruitrijcamera, actieve noodgeval assistent, afdaal assistent, alarm klasse 1(startblokkering), aluminium interieur afwerking, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Apple Carplay/Android Auto, armsteun achter, armsteun voor, audio installatie, Autonomous Emergency Braking, bagage-scheidingsnet, bandenspanningscontrolesysteem, bestuurdersairbag, binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth telefoonvoorbereiding, boordcomputer, bots herkenning en activatie, bots waarschuwing systeem, Brake Assist System, buitenspiegel(s) automatisch dimmend, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, centrale vergrendeling met afstandsbediening, connected services, contourstoelen, cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp, DAB, dakrails, dimlichten automatisch, dodehoekdetectie met correctie, draadloze telefoonlader, electronic climate control, elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing, elektrisch glazen panorama-dak, elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen, elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Stabiliteits Programma, elektronische remkrachtverdeling, geluidsimulator, glans exterieur delen, grootlichtassistent, hemelbekleding donker, hill hold functie, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen anti-whiplash, interieur voorverwarming/(koeling), keyless entry, keyless start, knie airbag(s), kruisend verkeer detectie, kunstlederen stuurwiel, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, lendesteunen (verstelbaar),luxe lederen/stof bekleding, metaalkleur, multimedia scherm standaard, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map, oplaadmogelijkheid, parkeersensor achter, parkeersensor voor, passagiersairbag, regensensor, rijstrooksensor met correctie, Roll Stability Control, ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar, sfeerverlichting, Side Impact Protection System, sportstuur, spr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie