Volvo XC60 T6 -LONG RANGE- AWD Plus Dark

€ 59.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.053 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 186 kW (253 pk)

Volvo XC60 T6 -LONG RANGE- AWD Plus Dark


€ 59.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 10.053 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 186 kW (253 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Roelfsema B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vriezerweg 14
Postcode 9482 TB
Plaats Tynaarlo
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 542068 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroelfsema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volvo XC60 T6 -LONG RANGE- AWD Plus Dark


- Kenteken: Z-752-FX
- Merk: Volvo
- Model: XC60
- APK tot: 15-02-2027
- Tellerstand: 10053 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2023
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1969 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 186 kW / 253pk
- Ledig gewicht: 2050 kg
- Max. trekgewicht: 2250 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 471 cm
- Breedte: 190 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 184 - 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Cruise control
- Elektrisch bediend glazen schuif/kanteldak

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitverwarming
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verwarmd
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Lederen bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Actieve noodgeval assistent
- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoekdetectie met correctie
- Draadloze telefoonlader
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektrisch bediend glazen schuif/kanteldak
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsimulator
- Glans exterieur delen
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Kruisend verkeer detectie
- Kunstlederen stuurwiel
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 19"
- Multimedia scherm standaard
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Roll Stability Control
- Sfeerverlichting
- Uitwijk assistent
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie