Alfa Romeo 156 1.8 T.Spark Progression
€ 2.250,-
Bouwjaar | 30-10-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.747 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.747 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Square |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramweg 6A |
Postcode | 3255 MB |
Plaats | Oude Tonge |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55854675 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsquare.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 202 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo 156 | Fris gezicht
Al kort na introductie eind 1997 bleek de Alfa Romeo 156 een schot in de roos. De auto onderscheidde zich door een originele vormgeving en sportieve rijeigenschappen in vergelijking met andere zakenauto's. Daarbij rekende de 156 af met de problemen in de productiekwaliteit die het merk in het verleden nog wel eens kende. Gevolg is dat lease-rijdend Nederland de auto in de armen sloot en de 156 tot een regelrecht verkoopsucces maakte. Precies een leaseperiode later heeft de 156 een kleine facelift ondergaan. Is de 156 klaar voor een tweede periode?
De Alfa Romeo 156 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2002. Exemplaren van na 2002 profiteren daarom van een hoger veiligheidsniveau en een rijkere uitrusting.
Plus
- originele vormgeving
- dynamisch rijgedrag
- nette prijs
Min
- geen kilometervreter
- geen bekerhouders
- derde remlicht nadrukkelijk in zicht
Conclusie
Alfa Romeo is zich er van bewust een succesnummer in huis te hebben en besloot de facelift van de 156 daarom te beperken tot details. De 156 was altijd de meest originele en meest sportieve van de middelgrote zakensedans. In vergelijking met soortgelijke auto's staan bij Alfa Romeo vormgeving, dynamiek en imago op de eerste plaats, waarbij echter weinig concessies zijn gedaan aan de praktische mogelijkheden. Vooral de uitrusting en het veiligheidsniveau zijn belangrijk toegenomen. Daarom is de Alfa Romeo 156 na een lichte verjongingskuur weer helemaal klaar voor de volgende leaseperiode.