Alfa Romeo Giulia 2.2 MJD Sprint ATX
€ 30.900,-
Bouwjaar | 16-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Motor Village Brussels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Louvain 770 |
Postcode | 1030 |
Plaats | Bruxelles |
Land | België |
GSM | +32 (0)490 - 650185 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.motorvillagebelgium.be/concessionnaire |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
JAV Style Dark 19''+225/40 & 255/35 Peinture métallisée. Alfa Connected Services Apple CarPlay/Androïd Auto Bouton 'Start/Stop Engine' sur le volant Caméra de recul avec lignes de guidage dynamiques Capteur de parking Commandes au volant Cruise Control adaptatif Détection d'angle mort+détect.obstacles transvers. Ecran couleur TFT 7'' FCW (système d'alerte de collision frontale) Haut-parleurs (8) Infot.Connect NAV 3D 8.8''+Rotary Cont+écran tact Port USB arrière Radio digitale (DAB) Système de reconnaissance des panneaux de signalis TPMS (syst.de surveillance de pression des pneus) Air quality system Banquette AR rabattable 40/20/40+accoudoir Bouche d'aération arrière Climatisation automatique bi-zone Compartiment réfrigéré sur le tableau de bord Direction assistée Eclairage LED fonctionnel Frein de stationnement électromécanique Kit de gonflage des pneus Pare-brise athermique Rétros extérieurs chauffants rabattables élec. Rétroviseur intérieur en position jour/nuit auto. Rétroviseurs ext. anti-éblouissement automatique Siège AV réglables en 6 positions Sièges en tissu/cuir Tapis de sol Volant sport en cuir Badge 'Sprint' Badge Giulia Dark Gloss Contour de vitre Dark Gloss Etriers de freins en aluminium Etriers de freins en noir Insert de calandre Dark Gloss Inserts en aluminium - console & portes JAV Style Dark 18'+225/45 & 255/40' Marchepieds AV en aluminium Peinture Rosso Alfa Pédalier sport en aluminium avec repose-pieds Sorties d'échappement 'Dark Gloss' ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbags latéraux AV Capteur de pluie (capt.lum.+rétro électrochr.ob.) EBD ESC+DST+assistance démarrage en côte Feux arrière à LED Feux de jour LED Feux de route automatiques Lave-phares Phares Bi-xénon 35 W +AFS Pneus 'all-season' Pneus 'All-Season' Points d'ancrage Isofix Système de détection de somnolence Système de freinage d'urgence actif(AEW) AFIL (syst.d'alerte de sortie de bande de circul.) ASR (Antispin Regulator) MSR Start&Stop
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.