Alfa Romeo Giulia Sprint 1600 GT Veloce
€ 69.750,-
Bouwjaar | 02-01-1967 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.358 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.570 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-1967 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.358 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.570 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carrosso Classic & Sportscars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eekstraat 2 |
Postcode | 8375HN |
Plaats | Oldemarkt |
Land | België |
Telefoon | +31625351515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carrosso.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Anne du modle: 2024
Classe d'mission: Euro 0
Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce 1600 1967
- Numros correspondants
- Rcemment entirement restaure
- Rare version 'Veloce
- Excute en 'Azzurro Spazio
- Moteur essence Veloce et siges baquets uniques
En 1966, la Giulia Sprint GT est remplace par l'Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce, trs similaire, mais avec de nombreuses amliorations : un moteur amlior - lgrement plus puissant et avec plus de couple - de meilleures modifications intrieures et extrieures. La Sprint GT Veloce a t prsente en mme temps que la nouvelle 1750 Spider Veloce, dote d'un moteur redessin, au 36e Salon de l'automobile de Genve en mars 1966. Bien que la remplaante de la Sprint GT Veloce, la 1750 GT Veloce, ait t prsente en 1967, la production s'est poursuivie tout au long de l'anne et, en 1968, les 30 dernires voitures ont t acheves. cette date, la production totale de la Giulia Sprint GT Veloce a atteint 14 240 units.
Il s'agit d'une trs belle Alfa Romeo Giulia Sprint GT Veloce 1600 qui a t immatricule pour la premire fois en Italie le 2 janvier 1967. C'est l qu'elle a pass la plus grande partie de sa vie. Dans le dossier historique qui accompagne la voiture, nous avons mme le numro d'immatriculation original dlivr Vrone. Fait remarquable, les timbres et les autocollants de la taxe de circulation pays l'origine s'y trouvent encore. Cela va de pair avec les anciens papiers d'immatriculation italiens. Une fois la restauration termine, elle a t immatricule pour la premire fois aux Pays-Bas le 27 juillet 2022.
Cette rare Veloce a rcemment t entirement restaure. Le spcialiste Alfa Romeo 'Berfelo Italian Car Service Goesbeek' l'a termine dans les moindres dtails. Elle est finie en bleu Alfa Romeo 'Azzurro Spazio' avec sa sellerie noire d'origine, qui est en trs bon tat. Les caractristiques uniques de ce modle sont les siges baquets, les pare-chocs en acier inoxydable, la calandre et le tableau de bord spcial. Au bas de la voiture se trouvent les jant
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Giulia | Laatste kans of laten staan?
Bij Alfa Romeo is men blij en somber tegelijk. De Giulia is namelijk vernieuwd voor modeljaar 2023 en dus klaar voor nieuwe uitdagingen. Tegelijkertijd meldt de fabrikant dat dit het laatste model zonder elektrische aandrijving is en daarmee markeert de Giulia het einde van een tijdperk. Is de vernieuwde Alfa Romeo Giulia een auto om te laten staan of juist een laatste kans?
De Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 is een echte liefhebbersauto. Tegenover elektrische perfectie zet de Giulia een traditioneel en puur mechanisch gevoel.
Plus
- goede prestaties
- authentiek mechanisch gevoel
- uitstekend weggedrag
Min
- hoog verbruik
- verouderde uitrusting
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de Alfa Romeo Giulia voor modeljaar 2023 een laatste kans of een model dat men beter kan laten staan? Dat is puur persoonlijk. Moderne elektrische auto's zijn stiller, (nog) sneller, comfortabeler, schoner, voordeliger en maken het leven dankzij slimme elektronica makkelijker en veiliger. Wie een auto ziet als gebruiksvoorwerp laat de Giulia daarom liever staan.
Het perfectionisme maakt elektrische auto's voor de traditionele autoliefhebber echter steriel en karakterloos. Dat is waarom Alfa Romeo nog steeds kansen ziet voor de Giulia en het model voor 2023 heeft voorzien van een nieuw gezicht en een (iets) rijkere uitrusting. Zakelijke sedans zijn bijna uitgestorven en door de nadruk te leggen op het puristische en mechanische karakter weet de Giulia zich meer dan ooit te onderscheiden. Voor de echte liefhebber is de Giulia dus absoluut een laatste kans.