Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir Distinctive Navi/Clima/Cruise/PDC
€ 4.950,-
Bouwjaar | 06-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.506 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.506 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Leiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 238a |
Postcode | 2331 AM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83084300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumleiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2012 - jul 2013
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 5
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Luxe uitvoering, auto is dealer onderhouden, boekjes en nationale autopas aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Berichten voor de laagste prijs of biedingen worden niet gewaardeerd en dus niet beantwoord.
Vanwege hoge omloopsnelheid in de voorraad geldt bij ons : wie het eerst komt, wie het eerst maalt !
INRUIL IS MOGELIJK.
Welkom bij Autocentrum Leiden
Ons adres : Rijndijk 238 A, 2331 AM LEIDEN
Openingstijden : Maandag eventueel geopend op afspraak. Dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 17:00, zaterdag van 10:00 tot 16:00.
Wij heten u van harte welkom in de showroom
INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS MOGELIJK.
Wij verzorgen ook EXPORT documenten.
Tel. : 071 - 5426921
Voor meer info bezoek onze website www.autocentrumleiden.nl
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, alles onder voorbehoud van druk en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.