Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 135pk SBK Superbike Special Series, sportpakket, cruise control

€ 9.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-06-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.357 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 135pk SBK Superbike Special Series, sportpakket, cruise control


€ 9.450,-

Algemeen

Bouwjaar 21-06-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.357 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Wijma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uranusweg 2
Postcode 8938 AJ
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2121314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowijma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2013

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 207 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.615 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Deze Alfa-Romeo Mito SBK Special Series betreft een speciale uitvoering ter ere van de 5 jarige samenwerking tussen Alfa-Romeo en de special bike kampioenschappen. De SBK Special Series zijn te herkennen aan de rode en zwarte/grijze elementen aan de buitenkant van de auto en het interieur met witte stiksels en het SBK logo geborduurd op de voorstoelen.

Deze Mito is uitgevoerd met een 1.4 multi-air benzine, 4-cilinder motor, die een vermogen levert tot 135 pk. Door gebruik van het DNA-syteem wordt gas-respons beter, accelereert de auto sneller of krijgt de auto meer tractie voor slechte weersomstandigheden. De auto beschikt over veel opties, inclusief het sportpakket. Zoals de volgende opties: Elektrische ramen en spiegels, radio met usb/aux- aansluiting, Blue & Me, centrale vergrendeling, boordcomputer, ESP, armsteun voor, airco, mat zwarte instaplijsten, witte kleur met mat grijze elementen zoals velgen deurklinken, deurklinken en de SBK sticker, isofix, start/stop systeem, navigatievoorbereiding en 17 inch originele aluminium velgen op zomerbanden in titanium kleur.

Kortom kom deze sportieve Alfa eens bewonderen!

Kosten voor garantie en onderhoud zijn € 995,-- hiervoor leveren wij de auto inclusief 12 maand BOVAG-garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, distributieriem vervangen indien nodig, compleet gereinigd, gepoetst, indien nodig APK en 12maand Pechhulp Nederland. Deze auto is ook zonder deze kosten en dus zonder garantie te leveren. Inruil mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer foto's verwijzen wij u graag door naar onze website. Ondanks de zorg die door ons aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden occasions, opties, accessoires, merken, types etc. besteed wordt, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventue

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie