Alfa Romeo Mito 1.4 Centenario Airco/Leder/Lm/Cruise/Nap/Boekjes
€ 3.995,-
Bouwjaar | 18-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.355 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.355 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Waai Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 7B |
Postcode | 3133 KL |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23375686 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewaaiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Alfa Romeo MiTo komt uit 2010, werd geleverd van 01-05-2010 tot 30-04-2011 en kostte toen € 20.950,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1368 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 187 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,7 liter per 100 km en hij weegt 1065 kg. De APK is geldig tot 22-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is mogelijk, stuur ons een email of WhatsApp met foto's van uw auto, kenteken en prijsindicatie wat u verwacht voor uw auto
Al onze auto's zijn voor de verkoop helemaal nagelopen en rijklaargemaakt. De auto's worden geheel gereinigd afgeleverd zowel interieur als exterieur.
Als u verder nog vragen heeft kunt u ons altijd bellen op 06-23375686
Wij heten u van harte welkom bij ons in de showroom!
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.