Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo SBK 135pk Automaat|Panoramadak|17'' velgen|trekhaak|Clima|Cruise
€ 10.445,-
Bouwjaar | 11-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.614 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo SBK 135pk Automaat|Panoramadak|17'' velgen|trekhaak|Clima|Cruise
€ 10.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.614 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jelle Talsma Heerenveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Businesspark Friesland-West 53a |
Postcode | 8447 SL |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 636201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jelletalsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2013
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Plus (€ 495): - 6 maanden garantie - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden mobiliteitspas - Afleverbeurt - Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- Afleverpakket Comfort (€ 795): - 12 maanden garantie (of tot de volgende onderhoudsbeurt) - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden mobiliteitspas - Afleverbeurt - Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Jelle Talsma Autobedrijven bestaat al 100 jaar en is een begrip in Friesland met vestigingen in Leeuwarden, Heerenveen en Drachten. Tevens zijn wij de grootste dealer van Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Fiat Bedrijfswagens en Lancia in Noord Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.