Alfa Romeo Mito Twinair SBK | Climate Controle | Parkeersensoren | Blue&Me

€ 6.745,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.199 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Alfa Romeo Mito Twinair SBK | Climate Controle | Parkeersensoren | Blue&Me


€ 6.745,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.199 km
Deuren 3
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jelle Talsma Leeuwarden
Contactpersoon Harm Langeveld
Adres Saturnusweg 6
Postcode 8938 AW
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2881080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jelletalsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2013

Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): Deze auto wordt afgeleverd met een BOVAG 40 punten check, deze punten zijn na te lezen op: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket Plus (€ 495): Meerprijs € 495 o 6 maanden Jelle Talsma garantie o Gegarandeerde kilometerstand NAP o APK bij aflevering o 12 maanden Mobiliteitspas o Afleverbeurt o Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- Afleverpakket Comfort (€ 795): Meerprijs € 795 o 12 maanden Bovag garantie o Gegarandeerde kilometerstand NAP o APK bij aflevering o 12 maanden Mobiliteitspas o Afleverbeurt o Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Vanaf 1 november 2016 worden de prijzen van onze gebruikte auto's, conform de wet Consumenten bescherming (artikel 6:193 e.v. BVV), getoond inclusief alle onvermijdbare kosten. Dit is inclusief tenaamstellingkosten, voldoende brandstof en een geldige APK Keuring. Voor aanvullende pakketten klik op onderstaande link:
www.jelletalsma.nl/afleverpakketten/
Disclaimer. Ondanks de zorg aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's. Kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies of onvolkomenheden in de gegevens. Een deel van de informatie wordt automatisch toegevoegd.

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Alfa Romeo MiTo is van het bouwjaar 2013. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Het audiosysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie