Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD | Pano | 20| Memo | Leer | Camera | Keyl |
€ 41.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.212 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 66.212 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HDJ Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tweespan 17 |
Postcode | 3897 AG |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 2030461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hdjautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 215 km/u
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: HDJ Afleveringpakket:
- Volle tank,
- Gepoetst,
- Altijd 12 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Een verbluffend fraaie Alfa Romeo Stelvio 2.0T 200pk in Monte Carlo Blue.
Want een schitterende verschijning dankzij deze prachtige diepe kleur.
De prachtige 20" wielen, de zwart optiek, het privacy glas en de gele remklauwen zijn om te likkebaarden zo'n mooie combi levert het op.
Maar ook de staat waarin deze Alfa verkeert maakt u en ons heel blij.
Het is een heel gaaf exemplaar in top conditie.
Zo wil je de Alfa Romeo Stelvio hebben, hij doet echt iets met je.
Het panorama dak zet de puntjes op de "ï".
Inclusief 12 maanden Bovag garantie uitvoerbaar bij u in de omgeving.
Wel zo comfortabel.
U bent aangestoken door uw enthousiasme voor dit Italiaanse raspaard?
Maakt u dan een afspraak voor een bezichtiging en een proefrit.
U bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.