Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Veloce / 280 PK / AUT / Sportstoelen / Lane Assist / Dode Hoek / Navi / Ecc / Leder / Led / Pdc / 20

€ 45.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.062 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Veloce / 280 PK / AUT / Sportstoelen / Lane Assist / Dode Hoek / Navi / Ecc / Leder / Led / Pdc / 20


€ 45.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.062 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EAF Auto's
Contactpersoon Ernad Fazlic
Adres Veurseweg 81
Postcode 2251 AA
Plaats Voorschoten
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33630537 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.eafautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Voor nog een betere indruk van de desbetreffende auto verwijs ik u graag naar een filmpje op onze website. WWW.EAFAUTOS.NL

Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Alfa Romeo STELVIO. De aandrijving van deze Alfa Romeo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Stijl en comfort krijg je erbij in de vorm van een fraai lederen interieur. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.

Ook het geluid aan boord is top-of-the-line. Het high performance audiosysteem levert superieure prestaties. Uiteraard is dit systeem ook voorzien van: navigatiesysteem met harde schijf, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Achter het stuur van deze Alfa Romeo bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. De voordelen van de aanwezige cruise control hoeven we niet uit te leggen. Een mooie, constante snelheid - niet te snel, niet te langzaam. Precies goed.

Het rijden met deze Alfa Romeo wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie