Bouwjaar | 19-12-2018 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.479 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-12-2018 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.479 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carel Wüst Classics BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van der Heijdenstraat 34 |
Postcode | 3261 LE |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54760752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 205/40 R18
Bandenmaat achter: 235/40 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 180 x 125 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.069 kg
Laadvermogen: 291 kg
GVW: 1.360 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Geen garantie
Een echte purist zoals er vandaag de dag steeds minder ontwikkeld en gebouwd worden... Helaas, want deze A110 Alpine, afkomstig uit de snoepwinkel die ooit opgebouwd is door de gepassioneerde Renault dealer Jean Rédélé. Hij werd gedreven door de auto's van Renault maar, het kon beter.... En, zie hier het resultaat, jaren later, maar met hetzelfde DNA van weleer. Geboren uit passieve gebouwd volgens het aloude principe, wil je een auto sneller, spannender en sportiever maken, dan moet ze op dieet. In dit geval bood de Franse sportschool uitkomst. Niet meer dan 1069 kilo en een vermogen van 252 pk garanderen een dosis rijplezier die slechts een handvol auto's kunnen bezorgen. En, de meesten met een vergelijkbare dosis rijplezier kosten een veelvoud van deze bom op wielen. Bij Carel Wüst Classics vertellen we u graag meer en laten we u graag kennis maken. Maar, wees gewaarschuwd want een kennismaking smaakt beslist naar meer! Welkom bij Carel Wüst Classics in Oud-Beijerland!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alpine A110 | Puur mechanisch
"Puur elektrisch" is het toverwoord bij nieuwe auto's. De meest verkochte auto's zijn bijna allemaal elektrisch en autofabrikanten investeren alleen nog in elektrische aandrijving. Dat is goed nieuws voor de doorsnee automobilist, maar minder goed nieuws voor de traditionele autoliefhebber wiens voorkeur nog altijd uitgaat naar puur mechanische aandrijving. Daarom is er een nieuwe uitvoering van de Alpine A110, die nog meer is gericht op puur autorijden. Maak kennis met de "A110 R".
De Alpine A110R is een circuit-auto die zich leent voor gebruik op de openbare weg. Gewichtsreductie, stroomlijn, speciale banden en een instelbaar onderstel zorgen voor een sublieme rijeigenschappen.
Plus
- puur, mechanisch gevoel
- gemaakt voor het circuit, bruikbaar op de openbare weg
- relatief zuinig
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- beperkt overzicht door ontbreken binnenspiegel
Conclusie
De Alpine A110 is er nu ook als "R". Naast een generieke, luxe en sportieve versie is de "R" de radicaal sportieve variant van de A110. Daartoe is de motor niet aangepast, maar vrijwel alle andere onderdelen zijn dat wel. Lichtgewicht materialen zorgen voor nog betere prestaties. Speciale banden, een instelbare wielophanging en meer neerwaartse druk maken de A110 R merkbaar alerter en zorgen voor een nog betere wegligging. Dit pure mechaniek komt optimaal tot zijn recht op het circuit, terwijl de auto zich nog steeds leent voor dagelijks gebruik op de openbare weg.