Audi A1 1.4 TFSI SPORTBACK VOLL LED XENON NAVI

€ 15.999,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.952 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Audi A1 1.4 TFSI SPORTBACK VOLL LED XENON NAVI


€ 15.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.952 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam City Cars Rotterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bloemkwekersstraat 90 B
Postcode 3014 PG
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11582568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website Www.citycarsrotterdam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

AUDI A1 1.4 TFSI SPORTBACK 5 DEURS

VOLL LED ACHTERLICHTEN

XENON KOMPLAMPEN

AIRCO

NAVIGATIE SYSTEEM

STUURBEDIENING

VOOR MEER INFO KUNT U GERUST MAILEN

ALLEEN OP AFSPRAAK BEZICHTIGEN

BOOEKJES SLEUTEL COMPLEET

U KUNT GERUST LANGS KOMEN OP ONZE NIEUWE LOCATIE VOOR HET BEKIJKEN VAN HET AUTO.
!!!!GRAAG BELLEN VOOR BESCHIKBAARHEID!!!!
OPENINGSTIJDEN MA/VRIJDAG VAN 9.00 TOT 18.00
ZATERDAG VAN 10.00 TOT 14.00
ZONDAG OP AFSPRAAK MOGELIJK

CITY CARS ROTTERDAM
DRIEMANSSTEEWEG 182
3084CB ROTTERDAM
TEL : 0103106260
MOBIEL : 0611582568
EMAIL : INFO@CITYCARSROTTERDAM.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie