Bouwjaar | 25-02-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.742 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 15.440,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.742 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoes Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Debussystraat 31A |
Postcode | 5654 SB |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12543335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Groot onderhoudsbeurt gehad op 51.742km
Ook zijn de remschijven voor/achter incl. remblokken vervangen ( Rem olie ververst).
Opties fabriek af:
5-versnellings schakelbak
Achterlicht in led-techniek
Dagrijlichtschakeling
Dynamische lichtbundelhoogte- verstelling (regelt zich tijdens het rijden
Elektrische ruitbediening
Kuip stoelen vóór ( Achteraf inbouw)
Lederen multifunctie-sportstuurwiel
Lichtmetalen velgen 7,5J x 17
Mistlampen
Multifunctie-indicatie/boordcomputer
Pedalen chroom
Rear spoiler
Schijfremmen achter (Geomet D)
Schijfremmen vóór (Geomet D)
Stuurkolom, axiaal en verticaal verstelbaar
Telefoonvoorbereiding voor mobiele telefoon
Tire pressure monitoring system
Voorbereiding voor navigatiesysteem
Xenon plus inclusief koplampsproeiers
= Bedrijfsinformatie =
Inruil / Financiering mogelijk.
Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen op basis van geen inruil, dus wij rekenen geen afleverkosten of andere extra kosten.
-Voor vragen zijn wij ook via Whatsapp te bereiken.
Jij bent meer dan welkom. Voordat je ons bezoekt stellen wij het op prijs dat je eerst een afspraak maakt zodat we jou alle aandacht kunnen geven.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!