Audi A1 Sportback 1.0 TFSI S-line Adrenalin | NAP | Panoramadak | Cruise control | Navigatie |

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.390 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Audi A1 Sportback 1.0 TFSI S-line Adrenalin | NAP | Panoramadak | Cruise control | Navigatie |


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.390 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wester Wognum B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westerspoor 17
Postcode 1687 AZ
Plaats Wognum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 573760 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.westerwognum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Basis (inbegrepen): - Geldige APK keuring. - Vloeistofcheck - Bandenspanningscontrole - In- & Exterieur gereinigd - Tenaamstelling
- Afleverpakket Compleet (€ 595 meerprijs): - Minimaal 12 maanden APK - Onderhoud volgens fabrieksvoorschriften - 12 maanden Bovag garantie - Halve tank brandstof - Professionele reiniging binnen en buitenzijde - Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

= Bedrijfsinformatie =

Deze auto wordt standaard afgeleverd met afleverpakket Basis tenzij anders vermeld.

Wilt u meer zekerheid adviseren wij ons afleverpakket compleet van € 595,-
Dit pakket is mogelijk bij auto's met een verkoopprijs boven de € 4.500,- Tenzij anders vermeld.

Inbegrepen is onder andere, 12 maanden Bovag garantie, minimaal 12 maanden APK en onderhoud uitgevoerd volgens fabrieksspecificaties.

Uiteraard worden al onze auto's afgeleverd met NAP autopas en onderhoudshistorie.


Wester Wognum BV
Westerspoor 17
1687AZ Wognum NH
Wij zijn aangesloten bij de Bovag

0229-573760 of 0653157653

www.westerwognum.nl

Altijd meerdere (VW) occassions op voorraad,

U bent ten alle tijde van harte welkom voor een bezichtiging of proefrit,


Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie