Bouwjaar | 25-10-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2013 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | About Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boomsesteenweg 20 Unit 20/14 |
Postcode | 2630 |
Plaats | Aartselaar |
Land | België |
GSM | +32 (0)470 - 858595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aboutcars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mooie Audi A1 S line Benzine van eerste eigenaar !!
Deze Audi beschikt over verschillende extra opties zoals een S line pakket, cruise controle, groot navigatiesysteem, multi-functioneel stuur, multi-media scherm, spraakbediening, bluetooth, handsfree bellen, elektrische ramen en spiegels, CD, AUX/USB/SD, automatische airco, isofix, parkeersensoren, mistlampen, start/stop systeem, enz.
Wagen beheert in topstaat !!
Wij leveren deze auto met 1 jaar garantie en Carpass.
Bel 0470/85.85.95 voor meer informatie of een afspraak. Wij spreken Nederlands, Frans en Engels.
Onze firma is lid van Traxio, de belgische automobiel federatie.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor fouten in de advertentie.
Magnifique Audi A1 S line Petrol du premier propriétaire ! !!
Cette Audi dispose de plusieurs options supplémentaires telles que le pack S line, régulateur de vitesse, grand système de navigation, volant multifonction, écran multimédia, commande vocale, bluetooth, appels mains libres, vitres et rétroviseurs électriques, CD, AUX/USB/SD, climatisation automatique, isofix, capteurs de stationnement, phares antibrouillard, système start/stop, etc.
La voiture est gérée en parfait état ! !!
Nous livrons cette voiture avec 1 an de garantie et Carpass.
Appelez le 0470/85.85.95 pour plus d'informations ou un rendez-vous. Nous parlons le néerlandais, le français et l'anglais.
Notre entreprise est membre de Traxio, la fédération belge de l'automobile.
Nous ne sommes pas responsables des erreurs dans l'annonce.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!