Bouwjaar | 10-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.040 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 7.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.040 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage W. van der Zweep |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wartensterdyk 2a |
Postcode | 9005 XS |
Plaats | Warga |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2552153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevdzweep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2010 - feb 2015
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Bij 121.000 km is de distributieketting vervangen.
Duitse automerken staan bekend om hun innovatiekracht, topkwaliteit en uitstekende prestaties. Zo ook bij deze Audi A1. Een en al Duitse klasse. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Stilstaan met een draaiende motor: duur, onnodig en slecht voor het milieu. Dus zorgt het start-stopsysteem dat de motor uitgaat bij stilstand, en weer aan bij rijden. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. U hoeft het stuur geen moment los te laten om de audio aan te passen. De audiobediening op het stuur is een veilige en praktische oplossing. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Ook is de Audi uitgerust met: sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Elke dag tot 22:00 uur telefonisch & via WhatsApp te bereiken.
Inruil van uw huidige auto, motor, boot, camper of financiering behoort ook tot de mogelijkheid.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u altijd aan om voor vertrek telefonisch contact op te nemen.
U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.
Vakgarage van der Zweep is al ruim 25 jaar een begrip in de regio Leeuwarden, voor zowel onderhoud, reparatie , schade herstel en aanschaf van gebruikte en nieuwe auto's.
Wij gaan en staan voor kwaliteit en service!
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens en dergelijke te alle tijde voorbehouden en kan Vakgarage van der Zweep hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!