Bouwjaar | 01-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.050 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
€ 14.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.050 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Avenue |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zekkenweg 25 |
Postcode | 3151 ZC |
Plaats | Hoek van Holland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48638337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-avenue.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Beste bezoeker,
Deze Audi A1 Sportback uit 2013, wordt u aangeboden door Auto Avenue en verkeerd in uitstekende staat. De auto wordt geleverd met:
o een hernieuwde APK
o volledige onderhoudshistorie
o Nieuwe All season banden
o Een pas vervangen mechatronic
De auto beschikt over maar liefst 185PK, origineel en is daarom de uitvoering met een motorketting. Recent heeft de auto zijn benodigde inspecties en onderhoudsbeurten gehad. De auto schakelt en rijdt erg soepel zonder enige vorm van nare trillingen. Kortom, een 100% betrouwbare auto.
Met een toegewijd team van experts in de autowereld en een breed assortiment aan voertuigen, onderscheidt Auto Avenue zich door rentevrije financieringsopties.
Kom langs bij Auto Avenue. We verwelkomen u graag in onze showroom, waar u de auto's van dichtbij kunt bekijken en een proefrit kunt maken. Ons doel is om uw auto-ervaring zo plezierig en moeiteloos mogelijk te maken. Ons klantgerichte en ervaren team staat altijd klaar om uw vragen te beantwoorden en u te adviseren.
Neem vandaag nog contact met ons op om deze geweldige Audi te bekijken en maak een proefrit. Bel ons op +31648638337 of stuur een bericht voor meer informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!