Audi A1 30 TFSI S tronic Virtual-Cockpit/Carplay/PDC/Cruis

€ 19.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-01-2020
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.494 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Audi A1 30 TFSI S tronic Virtual-Cockpit/Carplay/PDC/Cruis


€ 19.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2020
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.494 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Leconte Motors
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Deerlijkstraat 227d
Postcode 8550
Plaats Zwevegem
Land België
GSM +32 (0)474 - 311172 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lecontemotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Leconte Motors biedt u aan:

Audi A1 30 1.0TFSI S-Tronic, bevind zich werkelijk in een zéér nette en verzorgde staat!!

999cc Benzinemotor
85kw/115 pk
55.493 km
1e inschrijving: 09/01/2020
Euro6D-Temp


OnderhoudshistoriekRookvrijOngevalvrij2 sleutelsBelgische wagen1e eigenaar
Opties:

ABSStoffen interieurCruise-controlParkeersensoren
Virtual cockpit
AircoMultifunctioneel stuurElektrisch verstelbare spiegelsBluetoothAlu velgenIsofixEnz...

Wagen word afgeleverd met blanco keuring+aanvraag tot inschrijving+car-pass.

Service na verkoop:

Onderhoudsdienst na de aankoop vd wagen
1 JAAR WAARBORG

Financieringsdienst, breng gerust jullie laatste 3 loonfiches+identiteitskaart mee

Word voorzien voor aflevering van:

onderhoudvolledige voertuig check-upcomplete niveaucontrolecontrole vd batterij
Bij intresse gelieve steeds telefonisch een afspraak te maken!
Wij zijn ook open op Zaterdag!

Hopelijk tot binnenkort!

Leconte Motors Bvba
Deerlijkstraat 227D
8550 Zwevegem
0474.31.11.72

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie