Bouwjaar | 01-06-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.137 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.137 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AB Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aarschotbaan 14-16 |
Postcode | 2580 |
Plaats | Beerzel |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)15 - 224377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abauto.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer leuke A1 40TFSI S-Tronic *S-Line* van 2019
* 'Glacier' wit metaal
* half-leder zwart
* Automatische versnelling S-tronic
* Audi Drive Select
* Automatische airco
* Bekerhouders
* Boordcomputer
* Bang & Olufsen soundsysteem
* Radio met usb aansluiting
* El ramen en buitenspiegels
* El inklapbare spiegels
* Verwarmde spiegels
* Privacyglas
* Sportzetels
* Zetelverwarming
* Licht en regensensor
* Middenarmsteun
* Mistlampen
* Multifunctioneel stuurwiel met tempomaat cruise controle
* Navigatiesysteem met groot beeldscherm
* Telefoonvoorbereiding Bluetooth
* Android Auto-Apple Carplay
* LED koplampen
* Parkeersensoren
* Alu velgen
* Audi Pre Sense
* Audi Lane Assist
* PRIJS: 30.490€ - INCLUSIEF BTW
* PRIJS: 25.198€ - EXCLUSIEF BTW
... etc in perfecte staat met 19.000km, incl carpass en servicehistory, geleverd met *garantie*
Steeds geleverd met Carpass
Overname van uw huidige wagen
WIJ ZORGEN TEVENS VOOR EEN FINANCIERING OP MAAT(onder de vorm van lening op afbetaling) zonder voorschot, vanaf 601€-maand (berekening op 60 maand indicatief, JKP (jaarlijks kostenpercentage) 6,99% - Totale prijs op afbetaling: 36.031€) eventueel kan ook biv, taxen en verzekering mee gefinancierd worden. Onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier door kredietverstrekker.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!