Bouwjaar | 24-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.605 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.605 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb 2012 - feb 2015
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Met zijn geweldige prestaties en dynamische uiterlijk laat deze sportieve eyecatcher het hart van veel autoliefhebbers sneller kloppen. We hebben het hier over een Audi A1 Sportback. Een aantrekkelijke en fraaie optie is de expressieve s-line styling. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. De stijlvolle, luxe uitstraling is inbegrepen in de vorm van leren bekleding. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Audi A1 Sportback heeft verwarmbare voorstoelen. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Het start-stopsysteem beperkt het brandstofgebruik. De motor draait alleen voor aandrijving, niet voor stilstaan. Goed voor de portemonnee, goed voor het milieu! In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Wat een sound levert het aanwezige Bose audiosysteem! Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. De volautomatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Terwijl u stuurt, kunt u het audiosysteem bedienen met de knoppen onder uw vingertoppen. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn Bose-audioinstallatie, sportstuur met schakelpaddels, regen- en lichtsensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als een van de banden onvoldoende lucht bevat. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Audi A1 Sportback perfect op z'n plaats tot u weer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!