Bouwjaar | 05-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.080 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 13.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.080 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Store Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 107 |
Postcode | 5015 AS |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstoretilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. Deze auto wíl gewoon gezien worden: kijk maar naar de sportieve S-Line styling. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen zijn aan boord.
Deze Audi is voorzien van knoppen op het stuur om het origineel navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem te bedienen. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Ook is de Audi uitgerust met: sportstuurwiel, buitentemperatuurmeter, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bestuurders-informatie-systeem en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Audi A1 Sportback is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!
= Bedrijfsinformatie =
Elk bij ons aangekochte occasion word gratis op locatie voor u tenaamgesteld met uw rijbewijs. Geen bijkomende extra kosten. Inruil van uw auto is altijd mogelijk. Om de juiste prijs indicatie vast te stellen nodigen we u graag uit om een bezoek te brengen in onze showroom. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide e-mail met daarin een zo goed mogelijk beschrijving van u auto met mogelijke foto's en prijsindicatie. Om teleurstellingen te voorkomen graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging.
Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!