Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Active

€ 19.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.839 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Active


€ 19.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.839 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ebus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zeddamseweg 13
Postcode 7075 EA
Plaats Etten
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)315 - 341457 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfebus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Modelcode: 8X

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 397 x 175 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Aflevering inclusief een nieuwe APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Afleverpakket (€ 250 meerprijs): Aflevering inclusief een nieuwe APk, RDW-Leges, onderhoud conform schema, poetsen binnen en buitenzijde. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK
- Afleverpakket & 3 mnd Ebus Garantie (€ 600 meerprijs): Aflevering inclusief een nieuwe APK, RDW-Leges, onderhoud conform schema, poetsen binnen en buitenzijde plus 3 mnd volledige Ebus Garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK
- Afleverpakket & 12 mnd Bovag (€ 800 meerprijs): Aflevering inclusief een nieuwe APK, RDW-Leges, onderhoud conform schema, poetsen binnen en buitenzijde, 1 jaar mobiliteit service Europa plus 12 mnd volledige Bovag.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

De prijs van deze prachtige auto is inclusief tenaamstelling en een nieuwe apk. Daarnaast kunt u kiezen voor een afleverpakket van 250 euro. Hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens onderhoud schema en wordt de auto gepoetst van binnen en buiten. Ook hebben wij een garantie pakket van 3 maanden voor 350 euro en 12 maanden Bovag garantie plus 1 jaar mobiliteitsservice voor 550 euro. Garantie pakket altijd in combinatie met afleverpakket. Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie