Bouwjaar | 09-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars By Billy B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtshof 16A |
Postcode | 2632 BB |
Plaats | Nootdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 9024753 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | carsbybilly.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R18
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 141 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Audi A1 SPORTBACK. De uitgesproken S-Line styling voegt een reeks sportieve accenten aan de vormgeving toe. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, warmtewerend glas, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Begeef u op de geweldige rit door de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u wenst voor comfort en veiligheid, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Boem is ho? Niet bij deze Audi A1 SPORTBACK. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Natuurlijk behoren navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zoals u mag verwachten van deze Audi A1 SPORTBACK is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Deze Audi A1 SPORTBACK blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, frontale botsbescherming en bandenspanningcontrolesysteem.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Bedankt voor uw interesse in een van onze uitmuntende auto's, indien deze advertentie u aandacht heeft gewekt, schroom
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!