Audi A3 2.0 FSI Ambition |Cruisecontrol |Navi |Sportstoelen |2e eigenaar

€ 6.745,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-05-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.491 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Audi A3 2.0 FSI Ambition |Cruisecontrol |Navi |Sportstoelen |2e eigenaar


€ 6.745,-

Algemeen

Bouwjaar 19-05-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.491 km
Deuren 3
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bolide Boetiek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zilverstraat 64
Postcode 2544 EL
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38169595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bolideboetiek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 177 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

NEDERLANDSE AUTO!! "YOUNGTIMER"

Wat is de Youngtimer regeling?
Auto's die tussen de 15 en 25 jaar oud zijn worden ook wel Youngtimers genoemd. Het maakt niet uit of de auto in Nederland wordt gekocht of uit het buitenland is geïmporteerd. Youngtimers zijn vooral in trek bij mkb'ers en zzp'ers, omdat zij gebruik kunnen maken van een verlaagde bijtelling. Deze regeling is in 2016 geïntroduceerd en is anno 2024 nog steeds van kracht.

Standaard vallen vrijwel alle auto's van de zaak, waarmee ook privé gereden wordt, onder de 22% bijtellingsregeling. Voor Youngtimers wordt een uitzondering gemaakt. Deze auto's hebben een bijtellingspercentage van 35%. Dat is een hoger percentage, maar omdat de bijtelling over de dagwaarde wordt berekend in plaats van de cataloguswaarde valt het maandbedrag een stuk lager uit. Omdat de dagwaarde ook nog eens daalt naarmate de auto ouder wordt, kan de bijtelling elk jaar opnieuw berekend worden.

Lagere bijtelling
Zakelijke rijders kunnen vrij goedkoop in een luxe auto rijden, vanwege het feit dat de bijtelling over Youngtimers over de huidige waarde wordt berekend in plaats van de oorspronkelijke cataloguswaarde.


Rekenvoorbeeld
Een nieuwe auto met een cataloguswaarde van €75.000,- heeft standaard 22% bijtelling. Dat komt neer op €16.500,- bruto per jaar. Hierdoor betaal je netto - afhankelijk van in welke belastingschijf je valt - tussen de €502 en €712 aan bijtelling per maand.

Een Youngtimer die een cataloguswaarde heeft van €75.000,- en nu nog maar €7500,- waard is, heeft een bijtellingspercentage van 35% over de dagwaarde. Dit komt neer op €2625,- bruto per jaar en tussen de €80 en €106 netto per maand.

DIT ZIJN DE VOORDELEN:
Lage maandelijkse kosten vanwege de lage bijtelling. Vrijheid in de keuze voor een (tweedehands) auto ouder dan 15 jaar. Alle fiscale voordelen van een reguliere zakelijke auto: de kosten die je maakt, zoals benzine en parkeergeld, mag je aftrekken van je winst. De bijtelling kan elk jaar opnieuw berekend worden aan de hand van de actuele waarde en kan daarom nog lager uitvallen.

Youngtimer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi S3 | Voorsprong door... ?

Bij compacte, snelle auto's gaat het maar om één ding: prestaties. Wie de beste prestaties levert is per definitie de beste in zijn soort. Audi introduceert nu de nieuwe S3, de snelste uitvoering van de A3. Zoals het credo van het merk al suggereert, wil Audi de voorsprong op andere snelle auto's realiseren met superieure techniek. Heeft de nieuwe Audi S3 inderdaad een voorsprong op de rest?

Autotest | Audi S3 Voorsprong door... ?

De Audi S3 biedt behalve een 300 pk sterke motor ook heel veel techniek om die kracht om te zetten in prestaties. Iedereen kan daarom hard rijden met de S3, maar mede daarom blijft de sensatie uit.

Plus

  • uitstekende wegligging
  • vermogen optimaal te gebruiken dankzij vierwielaandrijving

Min

  • wel snel, niet opwindend

Conclusie

Voorsprong door techniek luidt het credo van Audi. In dit geval mag dat heel letterlijk worden genomen, want de derde generatie van de Audi S3 zet alle denkbare technische hulpmiddelen in om beter te presteren dan de concurrentie. En met succes, want de motor is niet alleen extreem sterk (300 pk) maar dankzij Quattro vierwielaandrijving is dit ook nog eens effectief om te zetten in prestaties. Bovendien zorgt de moderne techniek ervoor dat de S3 onder alle omstandigheden veilig en comfortabel is.

De geavanceerde techniek is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de nieuwe Audi S3. De techniek zorgt ervoor dat iedereen hard kan rijden met de S3. Wanneer andere auto's het uiterste van hun kunnen tonen, vertoont de S3 nog geen druppeltje zweet. De techniek zorgt er ook voor dat alles zo makkelijk gaat, dat de spanning en sensatie die horen bij een auto als deze jammerlijk ontbreken.

Deel deze advertentie