Audi A3 Sportback 1.8 TFSI Ambition Pro Line S | 1/2 Leer | Xenon | Navi |
€ 15.450,-
Bouwjaar | 16-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.927 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.927 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hartog Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Trekdyk 1A |
Postcode | 8629 EG |
Plaats | Scharnegoutum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21482149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hartogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 670 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4425 x 1785 x 1477 cm
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Aangeboden! Keurig nette Audi A3 1.8 TFSI S-line Automaat!
Deze Audi beschikt over veel leuke opties o.a. 1/2 lederen sportstoelen, schuif/kantel panorama dak, clima, cruise control, navigatie, parkeersensoren voor + achter, led/xenon verlichting etc. etc. De auto rijdt uitstekend. Groot onderhoud uitgevoerd waarbij de koppeling is vernieuwd en een nieuwe turbo is gemonteerd. Onderhoudshistorie + 2 sleutels zijn aanwezig. Voorzien van onderhoud + APK tot en met 04 - 2025!
Wij bieden u deze Audi aan voor € 15.450,-!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A3 e | Een begeerlijk label
Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".
De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- prima weggedrag
- voordeliger en beter dan een standaard A3
Min
- alleen compleet met opties
- onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting
Conclusie
De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.
In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!