Audi A6 Limousine 55 TFSI V6 340pk quattro Design Pro Line Plus I S-Line I Sterrenhemel I B&O I Pano-dak

€ 44.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.920 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi A6 Limousine 55 TFSI V6 340pk quattro Design Pro Line Plus I S-Line I Sterrenhemel I B&O I Pano-dak


€ 44.500,-

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2018
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.920 km
Deuren 4
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luitjes Car Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuid-Spierdijkerweg 77C
Postcode 1641 LD
Plaats Spierdijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11129162 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luitjescarcompany.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 189 x 146 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Een auto die gelijk alle aandacht steelt, een V6 motor met een turbo en maar liefst 340pk, alle opties waar je naar verlangt en ook nog eens alle ruimte voor eventueel gezinsleden en bagage. Heeft er iemand meer nodig in een auto?

Met afstand de mooiste limousine die we ooit op onze showroomvloer gehad hebben.
De hoogstwaarschijnlijk één na laatste generatie met een drie liter grote V6 met een enkele twinscroll turbo. Geheel volgens de laatste trends kreeg de turbo een plekje tussen de cilinderbanken in een Hot-V constructie. Daardoor zijn er kortere gasstromen met minder verlies, een betere emissie en bovendien een compactere bouw van het blok: dat staat garant voor significante waardestijgingen in de toekomst in een wereld waarin downsizing de standaard wordt en het wagenpark langzaam maar zeker op accupakketten over gaat.

Mocht je na al het "gedoe" rondom diesels wel klaar zijn met die brandstof, maar nog wel houden van een beetje koppel, kijk dan niet verder. De V6 TFSI levert namelijk 500 Nm koppel en doet dat ook nog eens tussen 1370 en 4500 toeren per minuut. Maximaal levert de V6T ook nog 340 pk en dus zijn de prestaties dan ook dik in orde. De sprint naar de 100 doet de A6 in 5,1 seconden en uiteraard moet de begrenzer erbij worden gehaald om de acceleratie op 250 km/u te stoppen.

De 7-traps automaat met dubbele koppeling doet zijn werk voortreffelijk en daardoor is de gehele aandrijflijn er ééntje die nogal uitnodigt om tempo te maken. Gelukkig stuurt Audi nog relatief veel kracht naar de achterwielen en zorgt het sportdifferentieel voor een nog mooiere balans. Het sportdifferentieel is in deze nieuwe versie een kilogram lichter geworden en zorgt voor echte torque vectoring, door meer kracht naar het buitenste achterwiel te sturen. Standaard stuurt het quattro systeem 60% van de kracht naar achteren. Indien de omstandigheden erom vragen gaat tot 70% van de power naar achter of tot 85% naar de vooras.

We benoemen het uit automatisme maar wat natuurlijk volkomen logisch is voor een eigenaar/liefhebber van deze auto dat hij top onderhouden is. Dit al is gedocumenteerd en aanwezig.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A6 | Moeiteloos vooruit

Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?

Autotest | Audi A6 Moeiteloos vooruit

De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.

Plus

  • verpletterend snel, relatief zuinig
  • sportief en comfortabel
  • overtuigt als premium product

Min

  • past nauwelijks in een parkeervak
  • pas echt compleet met opties

Conclusie

De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.

Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.

Deel deze advertentie