vorige 152 van 14.564 volgende

Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+ org NL

€ 27.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-09-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.076 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Line+ org NL


€ 27.900,-

Algemeen

Bouwjaar 04-09-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.076 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Exact
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oostrikkerstraat 12a
Postcode 5595 AE
Plaats Leende
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2061528 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoexact.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov 2013 - jun 2015
Modelcode: D4

Technische informatie
Koppel: 580 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 525 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.570 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal

- full options en zeer goed onderhouden, alle rekeningen en boekjes ingevuld aanwezig -

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie