Bouwjaar | 27-05-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.207 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 470 kW (640 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-05-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.207 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 470 kW (640 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 225 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Audi S8 ABT 4.0 TFSI S8 640PK | QUATTRO | MEMORY | B&O | SFEER | HEAD UP | Kortom BOLVOL!
De Audi S8 ABT van 2019 is een opmerkelijke en gepersonaliseerde variant van de standaard Audi S8, verfijnd en verbeterd door het befaamde Duitse tuningbedrijf ABT Sportsline. ABT staat bekend om het optimaliseren van de prestaties en het uiterlijk van premium auto's, en de S8 vormt hierop geen uitzondering.
Op het eerste gezicht valt de Audi S8 ABT op door zijn aangepaste exterieurdetails die het agressieve karakter benadrukken. Een aangepaste voorbumper, sideskirts en een sportieve achter diffuser kunnen de aerodynamica verbeteren en zorgen voor een uniek en dynamisch uiterlijk. Vaak worden opvallende ABT-velgen toegevoegd om het sportieve design te complementeren.
Onder de motorkap is waar de ABT-aanpassingen echt schitteren. ABT staat bekend om het verhogen van de motorprestaties, en de S8 vormt hier geen uitzondering. Het vermogen van de al krachtige standaard S8-motor wordt vaak verhoogd, resulterend in indrukwekkende acceleratieprestaties en een verbeterde algehele dynamiek. De uitlaat kan ook worden aangepast voor een krachtigere en sportievere klank.
Rijprestaties worden verder verbeterd door aangepaste ophanging en remmen, waardoor de Audi S8 ABT niet alleen snel en krachtig is, maar ook uiterst wendbaar en responsief.
In essentie is de Audi S8 ABT van 2019 een exclusieve en krachtige interpretatie van de reeds indrukwekkende S8, waarbij de expertise van ABT Sport line zorgt voor een unieke rijervaring die de verwachtingen van liefhebbers overtreft.
Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.
Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.
Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbe
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.