Audi A8 3.0 TDI quattro Lang Pro Line+ btw auto, lage km, nap origineel

€ 32.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2016
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 141.000 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 193 kW (263 pk)

Audi A8 3.0 TDI quattro Lang Pro Line+ btw auto, lage km, nap origineel


€ 32.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2016
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 141.000 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 193 kW (263 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Heuvelrug Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres JPC Leinweberstraat 11
Postcode 3905 EG
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51404579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.heuvelrugautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R18
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 527 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 312 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.910 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 2.585 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal

Prachtige uitgevoerde Havanna zwarte a8 lang.
De auto is zeer netjes en ruim.
Vorige eigenaar directie autobedrijf geweest .
De auto betreft een btw auto dus een deel is voor een zakelijke koper nog aftrekbaar.
voor eventueele handelsprijs meeneemprijs zonder garantie graag bellen.

= Bedrijfsinformatie =

inruil is eventueel mogelijk.
bezichtiging alleen op afspraak.
Bel voor het maken van een bezichtigingsafspraak of informatie 06-51404579

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie