Bouwjaar | 21-07-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 275.213 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-07-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 275.213 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 330 kW (449 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Arp Specials & Youngtimers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prismalaan Oost 15 |
Postcode | 2665 NW |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15638770 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoarp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2007
Modelcode: D3
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 294 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 319 g/km
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 19,7 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
In opdracht van onze klant op voorraad deze Audi S8 met een heerlijke V10 onder de kap is al geen alledaagse verschijning. De S8 die wij aanbieden zult u geen tweede keer tegenkomen. Met een aantoonbare nieuwprijs van €202812 een bizarre verschijning. Ik hoor u denken hoe komen we met een Audi s8 op deze prijs? dit is te danken aan een eindeloze optielijst met een meerprijs van €43800. Deze auto komt van 3e eigenaar de 1e eigenaar was Audi AG en gebruikte deze auto iets minder dan 1 jaar. De 2e eigenaar heeft de auto nu ruim 5 jaar in bezit. en de laatste eigenaar heeft hem nu ruim 12 jaar in bezit. Afgelopen jaren zeer veel geïnvesteerd in preventief onderhoud. De auto is van A tot Z dealer \ specialisten onderhouden en alle onderhoud facturen zijn aanwezig eveneens als een afgestempeld serviceboek. Deze auto ziet eruit alsof ze net 60.000km heeft gelopen. Beslist een kraakhelder exemplaar in technische topstaat. De getoonde prijs is inclusief btw.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.