Audi A8 60 TFSI-e Quattro L Pro Line Plus|BOMVOL|ZEER MOOI|

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-10-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.615 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi A8 60 TFSI-e Quattro L Pro Line Plus|BOMVOL|ZEER MOOI|


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 30-10-2019
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.615 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De TSI Specialist
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oastkern 57
Postcode 9288 XJ
Plaats Kootstertille
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 358696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi A8 60 TFSI-e Quattro L Pro Line Plus|BOMVOL|ZEER MOOI|


- Kenteken: L-129-BG
- Merk: Audi
- Model: A8
- APK tot: 30-10-2025
- Tellerstand: 92615 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: CZS
- Vermogen: 250 kW / 341pk
- Ledig gewicht: 2305 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 195 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 446 - 488 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Assistentie Pakket

- Achteruitrij assistent
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Dodehoek detectie
- File assistent
- Kruisend verkeer detectie
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Verkeersbord detectie
- Zelfstandige rijstrookwissel

Pakket: Comfortpakket achter

- Achterstoel(en) met massagefunctie
- Achterstoelen elektrisch verstelbaar
- Achterstoelen verwarmd
- Stoel ventilatie achter
- Stoel ventilatie voor
- Voorstoel(en) met massagefunctie

Pakket: Premium pakket

- Achterbank elektrisch verstelbaar
- Achterbank verwarmd
- Comfortstoelen achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Lederen interieurdelen
- TV-ontvanger

Pakket: Assistentie pakket Parking

- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera

Pakket: Comfort pakket

- Stoel ventilatie voor
- Stuurwiel verwarmd
- Verwarmde voorruit
- Voorstoel(en) met massagefunctie

Pakket: Premium Plus pakket

- Achterstoel(en) met massagefunctie
- Achterstoelen elektrisch verstelbaar
- Comfortstoelen achter
- Lederen interieurdelen
- Stoel ventilatie achter
- Stoel ventilatie voor
- TV-ontvanger
- Voorstoel(en) met massagefunctie

Pakket: Stoelen pakket

- Achterstoel(en) met massagefunctie
- Stoel ventilatie achter
- Stoel ventilatie voor
- Voorstoel(en) met massagefunctie

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sluitbekrachtiging
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- DVD speler
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- TV-ontvanger
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Airco separaat achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong

Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?

Autotest | Audi A8 De wet van de remmende voorsprong

De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.

Plus

  • zowel comfortabel als sportief
  • smetteloze bouwkwaliteit
  • vernieuwend bedieningsconcept

Min

  • kleine bergvakken in het interieur
  • beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
  • effect hybride-aandrijving minimaal

Conclusie

Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.

De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.

De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.

Deel deze advertentie