Bouwjaar | 14-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.548 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 42.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.548 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mak Auto en Techniek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Leeuwenhoekweg 1 |
Postcode | 2964 LJ |
Plaats | Groot-Ammers |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mak-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 33,32
Productienummer: 33,32
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Aandrijving
Actieradius: 300 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Breedte: 194 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 71 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 120 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min
Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi e-tron 50 Quattro (313 pk) S Edition. Kleur: Manhattangrijs metallic. Deze auto is volledig volgens fabrieksschema onderhouden en uiteraard is alle documentatie aanwezig. Voorzien van vele opties zoals: panoramadak, head-up display, Bang & Olufsen Premium soundsystem, adaptive air suspension, Matrix LED koplampen, LED-achterlichten, optiekpakket zwart, comfort interieurvoorverwarming / -ventilatie, elektrisch verstelbare sportstoelen met geheugenfunctie bestuurdersstoel, 4-voudig elektrisch verstelbare lendensteunverstelling voor de voorstoelen, bekleding: leder/alcantara zwart met "S" logo in de voorstoelen, stoelverwarming voorstoelen, assistentiepakket 'Tour' (o.a. Audi adaptive cruise control, Audi pre sense front, afslag- en uitwijkassistent, Audi active lane assist, verkeerstekenherkenning, file assistent), 2e laadpunt (bijrijderszijde), comfortsleutel, climate control 4-zone, virtual cockpit plus, MMI navigatie plus met MMI touch response, Audi phone box (o.a. draadloos laden), Audi smartphone interface, DAB-tuner, 22" lichtmetalen velgen, warmtewerend glas rondom, privacy glass, binnen en buitenspiegel(s) automatisch dimmend, buitenspiegels elektrisch inklap-, verstel-, en inklapbaar met geheugenfunctie, multifunctioneel leder stuurwiel met recuperatiepaddles, dashboard en interieurelementen in alcantara / leder, decoratielijsten, mat geborsteld donker aluminium, bedieningselementen in zwart glas-optiek met haptische feedback inclusief uitgebreid alumiumium optiek, sfeerverlichting (multicolor), instapverlichting met e-tron logo, elektrisch bedienbare achterklep, parkeersensoren voor en achter i.c.m. achteruitrijcamera en voertuigvolgsysteem.
Deze auto is standaard voorzien van 12 maanden BOVAG Garantie. Wilt u volledig zorgeloos wegrijden, bieden wij voor 995,- euro het volgende afleverpakket. Dit pakket is
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.