Audi E-Tron GT edition ZERO 93 kWh

€ 67.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 100.811 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 349 kW (475 pk)

Audi E-Tron GT edition ZERO 93 kWh


€ 67.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 100.811 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 349 kW (475 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Driel Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacubus Spijkerdreef 10
Postcode 2132 PZ
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 7370115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandrielautomotive.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 630 Nm

Aandrijving
Actieradius: 488 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 245 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 499 x 196 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.250 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.840 kg

Accu
Accu: 93 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 270 kW

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- BOVAG 12 maanden Premium Pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 12 maanden BOVAG garantie, Airco Service, Bijwerken van kleine lakschades (steenslag/kleine krassen), Brandstoftank voor de helft gevuld, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave indien nodig binnen 10.000km en/of 6 maanden, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Remvloeistof Service, Vervangen distributieriem indien nodig binnen 10.000km en/of 12 maanden

Overige informatie
Minimale laadtijd DC vanaf: 5
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 5% tot 80%: 323 min

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Nick Jorritsma

Topprestaties zonder emissies: de Audi e-tron GT is een elektrische auto zonder compromissen. Met de elektromotor zoef je fluisterzacht over de weg. De liefhebbers hebben het al gezien: de sportieve, stoere S-Line styling! Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als je het elektrisch bediende glazen panorama dak met één druk op de knop opent. En net zo gemakkelijk gaat de elektrisch bedienbare achterklep open. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Deze Audi e-tron GT heeft luchtvering, en dat is te merken. Altijd een gelijkmatige hoogte, uitstekende demping en een solide wegligging. Houd jij van frisse lucht en van licht dan zit je helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Muziek luisteren onderweg was nog nooit zo?n genoegen! Het high performance audiosysteem levert een unieke geluidservaring. Met de DAB-ontvanger heb jij keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Praat tegen deze auto en de auto doet wat je wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het full map navigatiesysteem wijst de weg! Jij verwacht natuurlijk electronic climate control in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie