Bouwjaar | 14-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.335 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 39.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.335 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sublime Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loosbroekseweg 45 |
Postcode | 5388 VM |
Plaats | Nistelrode |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45331733 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sublimecars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2018 - jun 2020
Technische informatie
Vermogen: 265 kW (360 PK)
Vermogen elektromotor(en): 300 kW (408 PK)
Koppel: 561 Nm
Aandrijving
Actieradius: 411 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.490 kg
Wielbasis: 293 cm
Accu
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 50 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 424 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 308 km
Ingeschat verbruik: 25.29 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 305 km
Actieradius praktijk winter: 263 km
Verbruik praktijk zomer: 25.7 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.8 kWh/100km
Bij Sublime Cars hebben we deze prachtige Audi E-Tron direct beschikbaar. Het gaat om een E-Tron 55 Quattro Advanced. Dit houdt in dat de auto een maximaal vermogen heeft van 408PK en een WLTP actieradius van 411 kilometer. Wanneer er na die ruime 400 kilometer dan eindelijk geladen moet worden gaat dit gemakkelijk doordat er aan beide kanten van de auto een laadpoort zit dus geen stress of je wel juist voor de laadpaal staat geparkeerd. De luchtvering op de auto zorgt ervoor dat je de gehele 411 kilometer van absoluut comfort geniet. De E-Tron is uitgevoerd in het prachtige Galaxy Blauw, een hele diepe kleur met een mooie hoeveelheid metallic. De auto is uitgerust met een mooie hoeveelheid aan opties wat de nieuwprijs van de auto destijds €115.000 euro maakte. De auto heeft de fameuze cameraspiegels en volledig lederen bekleding met elektrische stoelen inclusief memoryfunctie. Daarnaast is het geluidssysteem van B&O, is er een afneembare trekhaak aanwezig en bezit de auto een schuif- kantel dak voor de warme zomerdagen.
Daarnaast is er een rubberen wintermattenset bij de auto geleverd, ideaal voor de wintersport.
De E-Tron heeft pas 67.335 kilometer afgelegd wat ook te zien is aan de staat van de auto. De auto staat perfect in de lak en is geheel schadevrij.
De auto is reeds voorzien van een alarmsysteem met hellingshoekdetectie, hiervan zijn alle certificaten aanwezig. Uiteraard is alle onderhoudshistorie compleet. Audi geeft 8 jaar fabrieksgarantie op de accu waar er dus nog ruim de helft van over is.
Tegen meerprijs zijn er winterwielen bij te leveren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.