Bouwjaar | 04-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 140.848 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 41.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 140.848 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2020 - jun 2021
Technische informatie
Koppel: 664 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 375 km
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 198 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.495 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.170 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 257,13 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Hij is doordacht innovatief en duurzaam als geen ander: de elektrische Audi e-tron biedt met zijn elektrische aandrijving een ongekende rijervaring. Deze auto is van het bouwjaar 2020 en heeft 140848 kilometer op de teller heeft staan. Power, stilte en nul procent uitlaatgas krijg jij met de elektromotor. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Automatische luchtvering absorbeert oneffenheden in het wegdek en vergroot het rijcomfort. Het lederen interieur maakt het echt af. Ga samen met je bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Het interieur glanst in daglicht door het elektrisch bedienbare panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Verder is de Audi uitgerust met: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Duik in de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat je nodig hebt voor een comfortabele en veilige rit, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot jouw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee je comfortabel onderweg bent. Loopt het verkeer onderweg vast, schakel dan de file assistent in en laat het systeem zorgen voor de juiste afstand bij stilstaan en rijden. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via je smartphone! Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem, via knoppen op het stuur en middels spraakbediening. DAB-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. En deze auto heeft ook electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren achter, regensensor, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
Als bestuurder van deze Audi ben je nooit alleen. Je wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met jou de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te stu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.