Bouwjaar | 15-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.827 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
€ 68.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.827 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 369 kW (503 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2020 - dec 2022
Technische informatie
Koppel: 808 Nm
Aandrijving
Actieradius: 446 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 198 x 165 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.630 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 3.280 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 367 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 37 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 26:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 04:19
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 416 km
Ingeschat verbruik: 25.18 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 331 km
Actieradius praktijk winter: 285 km
Verbruik praktijk zomer: 24.79 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.7 kWh/100km
De Audi E-Tron S quattro is een verbluffend staaltje van elektrische innovatie, en deze specifieke parel is een waar juweel op de markt van elektrische voertuigen. Met slechts één eigenaar die deze krachtige machine heeft bereden, biedt deze auto een zeldzame combinatie van prestaties, luxe en efficiency die moeilijk te overtreffen is. Met een verbluffend vermogen van 503 pk onder de motorkap, bewijst deze E-Tron S quattro dat elektrische auto's niet alleen milieuvriendelijk zijn, maar ook ongelooflijk krachtig. Deze auto is gebouwd voor de liefhebbers van snelheid en prestaties, met een acceleratie die je naar adem zal doen happen terwijl je moeiteloos van 0 naar 100 km/u sprint. Met slechts 27.832 kilometer op de teller is deze Audi in uitstekende staat, wat de zorg en toewijding van zijn eerste eigenaar benadrukt. Bovendien maakt het feit dat het een btw-auto de auto zeer aantrekkelijk voor ondernemers. Het exterieur van deze E-Tron is voorzien van indrukwekkende 21-inch velgen, die niet alleen zorgen voor een opvallende uitstraling, maar ook bijdragen aan de uitstekende handling en grip van de auto. Het optiekpakket in zwart accentueert de stoere en sportieve lijnen van de auto, waardoor hij nog meer opvalt op de weg. Stap binnen in het luxueuze interieur en je wordt begroet door een overvloed aan comfort en technologie. De sportstoelen, bekleed met een combinatie van leer en Alcantara, bieden niet alleen uitstekende ondersteuning tijdens het rijden, maar voegen ook een vleugje luxe toe aan het interieur. Met stoelverwarming bl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.