Bouwjaar | 16-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.201 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
€ 59.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.201 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 264 kW (360 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Blom |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaverweg 11 |
Postcode | 4157 JA |
Plaats | Enspijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 652007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 42086975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoblom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov 2018 - jun 2020
Technische informatie
Vermogen: 265 kW (360 PK)
Vermogen elektromotor(en): 300 kW (408 PK)
Koppel: 561 Nm
Aandrijving
Actieradius: 450 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 3.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 95 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 11 kW, 55 km actieradius per uur, compleet vol in 8 uur en 38 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 525 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 90.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 383 km
Ingeschat verbruik: 23.59 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 401 km
Actieradius praktijk winter: 338 km
Verbruik praktijk zomer: 22.53 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.67 kWh/100km
Duurzame mobiliteit is niet langer een ongrijpbare droom. Audi maakt het waar met de innovatieve elektrische e-tron. De elektromotor is stil en schoon. En met een verrassend grote actieradius! Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Deze Audi e-tron is voorzien van luchtvering, en dat is te merken aan de rimpelloze wegligging. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Een verwarmd stuurwiel overbodige luxe? Wacht maar tot het kouder wordt! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 21 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, S-line sportinterieur, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfunctie, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwijl u uw ogen op de weg houdt, bedient u de auto met uw stem. Deze auto kent elke bestemming als z?n broekzak, dankzij het full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. De elektronische systemen in deze Audi helpen u actief om comfortabeler te rijde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.