Audi E-Tron 55 Quattro S line 95 kWh S line

€ 59.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.120 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Audi E-Tron 55 Quattro S line 95 kWh S line


€ 59.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-10-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.120 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autozaak.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Palmpolstraat 12
Postcode 1327 CG
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 7200500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozaak.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Referentienummer: AZ 8211
Productienummer: AZ 8211

Technische informatie
Koppel: 664 Nm

Aandrijving
Actieradius: 437 km

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 293 cm

Accu
Accu: 95 kWh
Accu laden: 22 kW
Accu snelladen: 150 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autozaak.nl Premium Approved: Autozaak.nl Premium Approved: 12 maanden wettelijke conformiteitsregels (wettelijke garantie) + 12 maanden BOVAG-garantie. BOVAG 40-puntencheck. Professionele reiniging en poetsbehandeling. RDW leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; 100% Onderhouden kwaliteitslabel, Geldige APK, RDW-leges, Reinigen en poetsen, Wettelijke garantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 222 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 37 min

Audi e-tron 55 Quattro S-line (300 kW / 408 pk / 664 Nm) in Daytonagrijs pareleffect metallic, gecombineerd met bekleding leder Valcona zwart. Audi dealerauto, volledig Audi onderhouden. Actieradius: 436 km (WLTP). Rijklaarprijs incl. BTW en 12 maanden BOVAG-garantie.

Uitrusting (Audi configuratie)    
6Y6Y - Daytonagrijs pareleffect
F50 - Velgen, gegoten lichtmetaal 9,5J x 21 "5-V-spaak-ster"-design, zwart glanzend
N2R - Bekleding leder Valcona met S logo in de voorstoelen
7HM - Dashboard en Interieurelementen in mono.pur
PCC - Assistentiepakket 'Tour'
    Adaptive Drive Assist
    Adaptive cruise control
    File assistent
    Active lane assist
    Afslag- en uitwijkassistent
    Emergency assist
    Predictive efficiency assist
PCM - Assistentiepakket 'City'
    Kruispunt assistent
    Audi pre sense side
    Audi pre sense rear
    Rear traffic crossing assist
    Uitstapwaarschuwing
1D8 - Trekhaak Voorbereiding
1G8 - Bandenreparatieset
1PR - Wielbouten, diefstalbeveiligd
1X1 - Quattro (vierwielaandrijving)
1XW - Multifunctioneel lederen sportstuurwiel met paddels
2K7 - S line (vollak)
2MB - Adaptive air suspe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie