Bouwjaar | - |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 350 kW (477 pk) |
€ 98.790,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 350 kW (477 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Duet Premium Car Store |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Everdongenlaan 37 |
Postcode | 2300 |
Plaats | Turnhout - Duet |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 448182 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duet-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Audi e-tron GT Quattro met onderstaande opties is binnenkort beschikbaar in onze showroom te Turnhout - Voor meer foto's www.duet-cars.be ///
Audi e-tron GT, (0E0E) Mythoszwart metaalkleur, (3A1) ISOFIX i-Size n boven- onderaan kinderzitjesbevestiging met Top Tether voor de buitenste zitplaatsen achteraan, (EH1) Laadkabel standaard, (GH1) quattro-vierwielaandrijving met open sper middendifferentieel, (FP1) Functions On Demand (FOD) ready, (JS1) Tweede AC-laadingang, (NW1) Laadsysteem compact, (1X1) Quattro vierwielaandrijving, (8Y1) Dubbeltonige hoorn, (GA2) Standverwarming- verkoeling Plus, (KM2) 400-volt booster Plus (tot 150 kW), (KB3) Acculader tot 11kW (AC), (7K3) Bandenspanningscontrolesysteem, (9M3) Warmtepomp, (QV3) Digitale radio-ontvanger (DAB), (4X4) Laterale airbags achteraan, (KH5) Automatische klimaatregeling, 3-zones, (9P6) Veiligheidsgordel herinnering, (ES7) Oplaadaansluiting Combined Charging System Type 2 (CCS 2), (QZ7) Elektromechanische stuurbekrachtiging, (1G8) Bandenherstelkit, (2Z8) Met model- motorkenteken, (4KC) Warmte-isolerende beglazing achteraan, (1PC) Antidiefstal wielbouten, (5XC) Zonneklep aan bestuurders- passagierszijde, (5KA) Achterbank Plus met 3 zitplaatsen neerklapbaar in 3 delen (40:20:40), (4QE) Driepunts automatische gordels voorin met handmatige hoogteverstelling, (4GF) Voorruit met warmte-isolerende akoestische beglazing, (4UF) Airbag voor bestuurder passagier met manuele desactivering van de frontale passagiersairbag, (3FG) Panoramisch glazen dak, (7UG) MMI navigation Plus met MMI touch, (76H) Laadkabel voor openbare laadpalen 32 A 3-fasig (Mode 3 - 22 kW - Type 2), (6NJ) Dakhemel in zwarte stof, (PCC) Assistentiepakket Tour, (PCM) Assistentiepakket City, (PCV) Assistentiepakket Parking, (4ZP) Shadow look Plus, (6H2) Singleframe in zwart, (6FJ) Buitenspiegels in zwart, (6I6) Adaptive cruise assist + emergency assist, (1BK) Adaptieve pneumatische ophanging, (7M9) Deurdrempellijsten in aluminium voor- achteraan verlicht, (7HD) Interieurelementen boven- onderaan in fijnnappaleder/microvezel Dinamica, (Q1J) Sportzetels Pro (18-way), (N0Q) Zetelbekleding in geperforeerd leder met honinggraatmotief, (4D3) Zetelventilatie vooraan, (PV3) Elektrische verstelling van voorzetels spiegels stuurkolom met geheugenfunctie bestuurderszetel spiegels, (PXC) Matrix LED-koplampen met Audi laser light dynamische richtingsaanwijzers voor- achteraan met lichtscenario, (QQ2) Sfeerverlichtingspakket Plus, (PGB) Comforttoegang + volumetrisch perimetrisch alarm met Safelock, (9VS) Bang Olufsen Premium sound system, (1XP) 3-spaken multifunctiesportstuur in leder afgeplat met schakelpeddels (+/-) verwarmbaar, (GM3) Audi Sport e-sound, (9ZE) Audi phone box, (GB1) LTE-versterker voor Audi phone box, (IU1) Audi smartphone interfac
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.