Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.298 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 300 kW (409 pk) |
€ 67.590,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 32.298 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 300 kW (409 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Duet Premium Car Store |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Everdongenlaan 37 |
Postcode | 2300 |
Plaats | Turnhout - Duet |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 448182 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duet-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Audi e-tron Sportback S-line met onderstaande opties is onmiddellijk beschikbaar in onze showroom te Turnhout - Voor meer foto's ww.duet.be ///
Audi e-tron Sportback, Daytonagrijs met pareleffect, S-line, Automatisch dimmende binnenspiegel, Elektrische ruiten voor achteraan, Elektrisch bedienbare kindersloten, Elektrisch verstel- verwarm- inklapbare deurspiegels met geheugenfunctie automatisch dimmend, Elektrische lendensteun, Adaptieve luchtvering, S-sportzetels, Elektrisch verstelbare voorzetels met geheugenfunctie voor bestuurder, Zetelverwarming vooraan, Audi virtual cockpit plus, Audi sound system, Audi smartphone interface, Audi lane assist, Audi side assist, Audi pre sense, Audi drive select, Rear-cross traffic assist, Adaptieve pneumatische ophanging, Cruise controle, Uitstapwaarschuwing, S-line interieur, Met leder bekleed afgevlakt lederen multifunctioneel sportstuur met schakelpeddels, DAB radio, 360 omgevinscamera, Parkeersensoren voor achteraan, MMI navigatie, Automatische 2-zone airco, Multifunctionele camera, USB aansluiting achterin, Comfort interieur voorverwarming -ventilatie, LED Matrix koplampen met dynamische richtingaanwijzers, LED interieurverlichting (multicolor), LED dagrijverlichting, Instapverlichting met e-tron logo, Comfortsleutel met sensorgestuurde kofferklep, Decoratielijsten geborsteld mat aluminium, Privacy glas, Zwarte dakreling, Shadow plus, Deurspiegels in glanzend zwart, Hemelbekleding in zwart, Zwarte glazen bedieningstoetsen inclusief alu look haptische feedback, Leder valcona interieur met S-logo, Tweede AC laadingang, Remzadels in oranje, 21" alu 5-V-spaak-ster design velgen, Fabrieksgarantie tot 17/01/2027 of max 100.000 km, Eerste registratie 18/01/2022, 31.212 km
Aantal deuren: 5
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.