Audi E-Tron E-Tron|dak|leer| 55 quattro Pro Line Plus 95 kWh

€ 55.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.298 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Audi E-Tron E-Tron|dak|leer| 55 quattro Pro Line Plus 95 kWh


€ 55.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.298 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 264 kW (360 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Carstar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bovendijk 13
Postcode 2295 RV
Plaats Kwinstheul
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29003030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 265 kW (360 PK)
Vermogen elektromotor(en): 300 kW (408 PK)

Aandrijving
Actieradius: 446 km

Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/50 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 490 x 194 x 162 cm
Wielbasis: 293 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.455 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.150 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 95 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 26 uur en 23 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 367 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 19 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,300448430493 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Audi E-tron|Dak|Leer|. Zelfs een oude klinkerstraat voelt aan als een biljartlaken dankzij de luchtvering. Deze Audi E-tron|Dak|Leer| komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Relaxt én fit op weg? Dan geniet u zeker van de comfortstoelen. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Ook de passagiers achterin ervaren het ultieme comfort, dankzij de verwarmde achterbank. Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, LED-achterlichten, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. Qi is de standaard om uw telefoonaccu zonder snoer weer op 100% te krijgen. Met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Verder geniet u ook van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Een tunnel of invallende duisternis? De automatisch inschakelbare verlichting regelt de verlichting zelf en als het gaat regenen, schakelt de regensensor de ruitenwissers in. Net zo automatisch reageren de adaptive cruise control en de behulpzame parkeersensoren voor en achter. De kruisend verkeer detectie berekent of tegenliggers op uw traject een aanrijdingsgevaar vormen en geeft direct een waarschuwing.

Pra

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi e-tron | Audi's eerste

Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?

Autotest | Audi e-tron Audi's eerste

De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • innovatieve techniek in elegante verpakking
  • extreem snel opladen

Min

  • niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • nauwelijks bergruimte onder voorklep

Conclusie

Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.

Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.

Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.

Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.

Deel deze advertentie