Bouwjaar | 02-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.960 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 105.960 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rene Hieltjes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg-West 92 |
Postcode | 6842 BE |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3814460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Super strakke Audi Q2 Sport ,
In zeer goede staat verkerende en 100% Nederlandse auto met sluitend NAP rapport. Deze auto heeft een volledige digitale service historie waarin al het onderhoud staat geregistreerd en is volledig Audi dealer onderhouden. Deze auto is zeer mooi uitgevoerd met opties als parelmoer witte lak, verlichte instaplijsten, half lederen bekleding, mee gespoten exterieur lijsten, zwarte hemelbekleding, S-line interieur, S-tronic automaat, licht en regen sensor en nog veel meer!
Ook is deze auto voorzien van de krachtige 1.4 TSI die bovendien ook zeer zuinig is door Cilinderafschakeling (CoD).
Technische informatie
Vermogen: 110 kW ( 150 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, S-tronic automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Beschikbare afleverpakketten:
o Altijd inbegrepen
Afgeleverd met minimaal 10maaden APK Tenaamstelling van de auto, geen garantie wel wettelijke consumenten bescherming, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto.
o Vakgarage Hieltjes basis aflevering (€795)
Dit afleverpakket bevat 1jaar BOVAG garantie, Nieuwe APK, Klein jaarlijks onderhoud incl. inspectie , één jaar pechhulp service door heel Europa, Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto.
o Vakgarage Hieltjes volledig ontzorgd (€1295 meerprijs):
Uzelf volledig indekken tegen elk risico? Kies dan voor Vakgarage Hieltjes volledig ontzorgd.
Dit afleverpakket bevat 1jaar BOVAG garantie, Nieuwe APK, groot onderhoud, nieuwe ruitenwissers, airco onderhoud, (15.000km onderhoudsvrij garantie) slijtage delen als banden en remmen die minimaal nog 15.000km meegaan, één jaar pechhulp service door heel Europa, mogelijkheid tot div. digitale aanpassingen om uw auto helemaal naar uw hand te zetten, Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto.
Disclaimer: deze advertentie m.b.t. opties en specificaties van deze auto hebben wij met zorg samengesteld. Voor eventuele fouten willen wij ons excuseren. Hier kunnen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?